fredag 12 april 2013

Färg



Halloj fredag!

Just nu är det bara färg som gäller för mig. Och helst riktigt starka kulörer. Denna Lyckliga Lotta bidrar till det på mitt köksbord. Den blommar som en tok så den verkar trivas. Lite dålig bildkvalitet tyvärr. Har ingen kamera för tillfället så jag fotar med min iphone.

Följ mig gärna på Instagram vetja. Villaliv heter jag även där.

Hoppas ni får en ljuvlig helg! Min kommer innehålla grillpremiär på altanen, mamma kommer på besök för att gratta mig några dagar innan min födelsedag. På söndag förmiddag ska vi på vårmarknad och på eftermiddagen ska jag ha Pomp de Lux klädvisning här hemma. Det blir en fin helg det!

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är färg, gillar det! Nu måste jag ju kolla Insta...kram TinaTheShed

Anonym sa...

The information were very helpful for me, I've bookmarked this post, Please share more information about this
Thanks