tisdag 11 januari 2011

aj aj aj


De här istapparna hänger precis utanför ytterdörren, aj aj aj om man får den bamsingen i huvet. Det är väldigt vackert med istappar men inte så bra att ha på huset har jag hört. Det betyder visst att värmen läcker ut...

Idag står babybad med mammagruppen på schemat. Det ska bli mysigt hoppas jag. Sist vi var i badhuset hela familjen så gallskrek lillan i den uppvärmda stora bassängen där de andra bebisarna "simmade" för glatta livet. Vi fick helt enkelt gå till bubbelpoolen och där stortrivdes vår trollunge. Hon ville vara själv med sin mamma och pappa, varmt och gott, lugnt och skönt;)

Ha en skön tisdag allihop!

Kram

2 kommentarer:

Tina sa...

Ser riktigt farliga ut de där!
Babysim är så fantastiskt roligt, för både små och stora. Lillan vänjer sig nog till den stora bassängen tids nog. Alla är vi (har varit) barn i början...ha en bra dag i plurret!

Kram Tina

Tina sa...

Gokväll Kamilla, klart du kan snickra ihop ett bord. Jag behövde lite hjälp att hålla, då jag gjorde ett överhäng på ovanbrädorna. De gled bara isär när jag skruvade i vinkeljärnen.
Tack för din gulliga kommentar!

KRAM Tina