onsdag 27 april 2011

Härliga presenter

Härliga kort

Underbar kupa på fat från Indiska

Ljuvlig skål från Greengate med blommig dekor inuti och prickar utanpå

Söt plåtask med praliner i

Hej hopp denna onsdag!

Jag visar bilder på några av mina finfina presenter. Härliga va? Tänk vad glad man blir av att fina vänner har gått runt och letat efter något som JAG ska tycka om. Men det är inte så svårt att göra mig glad om jag får säga det själv. Jag tycker att så mycket är fint och jag blir glad för det mesta, smått som stort. Jag fick även ett solpuder som ska skimra i min fejja i sommar. Och en underbar kruka med en ranunkel i som nu pryder altanbordet.

Idag ska vi försöka få ner mina amerikanska blåbärsbuskar i jorden som min snälla svärmor kom med i förra veckan. Hoppas de kommer att trivas hos oss så vi kan äta blåbärspaj till hösten. De ska visst vara lite svårflörtade har jag förstått.... Men vi ska nog få dem att frodas.

KRAM på er!

3 kommentarer:

Härligt hemma sa...

Vilka härliga presenter!! Grattis i efterskott!!
Kramar Madeleine

Tina sa...

Mycket fint och gott! Korten var så läckra, fina damer. Så himla kul att få och även att ge bort presenter, tycker jag. Alltid lika roligt när man lyckas pricka rätt, att glädja andra är roligt!

Kram på dig!

Ord & Känsla sa...

Vilka jätte fina och passande presenter!
Förstår om du blev glad:)

Kram kram