onsdag 4 maj 2011

Det bästa året

Vår dotter 1 dygn gammal

Vid den här tiden för 1 år sedan var mina värkar i full gång. Klockan 21.32 föddes hon vår älskling. Herregud 1 år sedan. Det känns som igår fast ändå inte. Tänk vad mycket vi varit med om dessa 365 dagar. Vår lilla skrutt har växt och blivit så stor. Nu kan hon krypa och stå, prata, skratta, skrika, ropa, busa, skoja, äta själv (nja nästan) och en massa mycket annat. Har hon legat i min mage? Denna fantastiska lilla människa? Hur är det möjligt? Det kommer jag aldrig förstå.

GRATTIS till dig vår älskling på din första födelsedag!
  
KRAMAR till er från en mycket sentimental moder denna STORA stora dag

(Två små kompisar till busan kommer hit med sina föräldrar i eftermiddag och grillar korv. Man måste ju fira på självaste dagen också eller hur?)

4 kommentarer:

Tina sa...

Men så gulligt Kamilla!!
Ni är så fina där på bilden, GRATTIS till Busan!!
Klart ni måste fira henne idag, gör det riktigt ordentligt vetja, med en bamse kram från tant Tina också!

Puss o Kram på er!

Anonym sa...

jag blir oxå sentimental.. minns så väl när jag stod vid spårvagnshållplatsen på vägt till jobbet tidigt på morgonen och jag får ett MMS. Det var ren lycka och glädje jag kände! kunde inte stirra mig mätt på henne.
Grattis igen söta lilla flicka och grattis till er fina föräldrar som varit föräldrar i ett år! kramar Mica

Ord & Känsla sa...

Vad härlig och fin bild, så stort att fira sin 1-årsdag! Vad gulliga bilder från hennes kalas och vilka fina presenter. Det vita bordet med parasol är ju så sött:)

Kram Helena

mammaxtre sa...

Vilket fint inlägg. Mysiga minnen.

Ha det fint och njut av din ettåring.