torsdag 26 juli 2012

Äntligen!

En liten trälåda med ölflaskor blir fin som vas på altanen



Så äntligen kom den. Värmen!

Tänk vad vi påverkas av vädret. Livet blir med ens så mycket lättare bara solen skiner. Allt blir finare och härligare! Här ägnas dagarna främst åt vattenlek. På altanen eller vid sjön. Picnickorgen packas efter middagsvilan och så äter vi mellis vid sjön, bästa bästa!

Och om sex veckor får vi träffa vår lilla bebis. Oh my GOD! Vi fattar nada. Vart har dessa gravidmånader tagit vägen? Snart är vi helt plötsligt fyra i familjen. Så himla spännande och aningens pirrigt. Hoppas vi hinner med två godingar. Just nu går ju all energi och tid åt till Busan och snart kommer en liten konkurrent. Men klarar andra det så gör ju vi. Såklart.

Njut av dagen! Imorgon jobbar maken sin sista dag sen är vi lediga TILLSAMMANS tjohoo!

KRAM

2 kommentarer:

Tina sa...

Jag skrev just om att jag inte förstått hur solfattig jag känt mig den senaste tiden. Jag blir helt skönt paralyserad av hur gött det är just nu!
Nu är det inte långt kvar då, spännande..

kram

Anonym sa...

Sex veckor kvar bara!? Det har gått fort. Di får komma hit till Visthusia Lane och visa upp magen en sista gång snart! Kram, Jessica