tisdag 1 maj 2012

Härliga helg


Jag står till vänster med magen i vädret:)

Tjolahopp!

Oj oj oj nu är jag trött efter intensiva lediga dagar. I lördags körde vi minibuss till Stockholm, me and my girls. Fotona är tagna i Kungsträdgården där körsbärsblommorna lyste som en magisk himmel ovanför oss. Så himla vackert. Här är vi på väg till Berns för lite mat före Dirty Dancing. Och herregud vilken musikal det var. Vi skrattade och grät från början till slut. Se den säger jag bara.

Och i söndags kväll när jag kom hem så åkte jag, Busan och min mor till mina bröder i Göteborg. Och där har vi sovit två nätter. Myspys. Har även hunnit vara hemma och ute i trädgården i några timmar i eftermiddag. Har beskurit rosor, sått frön och sooolat. Ljuvliga Maj, VÄLKOMMEN!

Kram alla fina

1 kommentar:

Tina sa...

Vilken fin magge, vilken månad är du i? Men så härlig bild, ni ser så toppenglada ut!
Idag har det verkligen varit härligt väder, gärna mer av det, tack!

kram