måndag 4 juli 2011

Skåpet




Hallojsan alla måndagsfirare!

Busans skåp blev ju färdigmålat till midsommar och här ser ni reultatet. Jag fick "shabba" till det lite så det blev lite mer levande för det såg lite för snällt ut när det var helt vitt. Men det är svårt att veta när man ska sluta slipa för det är ju så himla kul!

Jag gillar de små detaljerna med blommorna högst upp och blomkorgarna nertill. Här i ryms böcker, smyckesskrin, pussel och annat smått och gott som inte bör vara framme för en busig liten höna.

Nu får jag besök av min fina barndomsvän så idag fylls huset med tjat må ni tro;)

Ha en finfin dag!

KRAMAR

Psst: när jag slipade nertill kom bokstaven T fram och det passar ju bra eftersom det är vår dotters skåp, hihi

4 kommentarer:

Tina sa...

Den såg jag direkt!
Brukar kolla lite extra på shabbet, då jag tycker att det är lite svårt att få till själv.
Hi hi, så passande, skåpet är jättefint. Stort, rymligt och väldigt sött..

Ha en bra dag med din vän/Kram

Vintage House sa...

Hej
Härligt fint skåpet blev.
Såg nog den soffan om du var på auktionen utanför gnosjö mot åsenhöga?
JAg tittade bara snabbt förbi stannade dock inte..
ha en fin måndag
kram
sandra

Ord & Känsla sa...

Vad fint du fått till det. Nu ser det sådär härligt gammalt och slitet, så bra det blev!

Ha en fin vecka!
Kram Helena

FaB Keramik sa...

Snyggt skåp! Passar perfekt mot den gröna väggen.
Ha en fin tisdag!
Kram Frida