söndag 28 november 2010

Adventsmys



Hoppas ni har en mysig adventssöndag allihopa!

Kom precis hem från julskyltningen där jag och min fina mamma, och bebisen såklart, shoppat lite grann. Vi åt även en jättegod ostbuffé med de godaste dinkelpepparkakor jag ätit, mmm det var smaskens! Fick en havrekärve, sex vita hyacinter, en julros och en söt gammeldags plåtskylt med julmotiv av min käre mor. Dottern fick prickiga tights med en fin tunika till och en söt mössa med en röd stickad blomma på. Tack snälla mamma! Alltid kul att få fina presenter speciellt när man är mammaledig och kassan tryter...

Imorgon är min man ledig och då ska vi vara ute i vår vinterträdgård och sätta upp lite belysning i buskar, gran och på räcken.

Kram på er

2 kommentarer:

Tina sa...

Jag har inte heller fått upp ljusslingorna, prioriterade att vara inne och mysa istället. Alltid roligt att bli lite bortskämd av mamma, det betyder så mycket att de finns...
Kram /Tina

Vintage House sa...

Hej hej
Så fin ljusstake...
Vad roligt att bli lite bortskämd brukar oxå bli det när jag är ute med mamsen.
kram
sandra