onsdag 17 november 2010

Vitt


Vilken underbar frostig natur att vakna upp till idag. Det är alltid lika spännande att dra upp rullgardinen på morgonen för att se vad som möter en därute.

Nu är jag i sån himla advents-pysslar-stämning. Det blir nog till att tjuvstarta med att ta ner alla jullådor från vinden till helgen. Och när de väl är nere går det inte att låta bli att packa upp allt och placera ut. Tänk att det kan vara lika roligt varje år. Förra året var jag gravid vid den här tiden och gick runt med en liten kula på magen och pysslade och undrade vem det var som levde rövare därinne. Iår blir det annorlunda. Nu är lilla bebisen högst närvarande och bestämmmer när mamma kan pyssla eller inte, lite skillnad minsann. Det ska bli så mysigt att få fira jul med henne.

Ha en skön onsdag! (idag firar jag en vecka med bloggen)

Kram på er

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen
Kul att vi firar samma dag...gullig dotter du ser ut att ha...måste börja julpyssla ikväll...
Kram Tina

Min plats i solen sa...

Hej Kamilla!

Jag hittade hit till din fina blogg via Tina/The Shed. :) Välkommen till bloggvärlden som verkligen är en varm och välkomnande värld fylldmed härliga människor. Det ska bli kul att följa dig här på bloggen. :)

Ha en fin dag och sköt om dig!

Kram Lotta