lördag 27 november 2010

Bambi





God eftermiddag kära bloggvänner!

Igår när jag och dottern myste i köket kom Bambi och hälsade på utanför altandörren. Vilken häftig känsla! Bambi var inte alls rädd utan kikade in genom rutan lite nyfiket och tittade upp på mig med sina stora bruna ögon och sa -Hej!

Jag älskar livet på landet speciellt när sånt här händer. Dottern var föga imponerad, ville hellre tugga på sina nya röd-prickiga träbil. Jaja nästa vinter vill hon nog hälsa på Bambi.

Ha en superskön lördagskväll så syns vi imorgon när vi tänder första ljuset.

Kram

4 kommentarer:

Vanilla sa...

Den första bilden är underbart vacker! :-)

Hoppas att du har en bra helg!
Många kramar

Gårdsromantik sa...

Men så söt!!!

Kram Maud

Tina sa...

Gokväll,
de är såå söta, men jag gillar inte att de äter upp mina rosknoppar varje vår..kluvet det här hmm..
(jag lägger till dig på min blogglista, ok?)
Kram Tina

Kia sa...

Hej! Fin blogg du har. Vi har också bambisar som springer utanför, inte speciellt rädda. Ibland en och annan älg också.

Ha en bra vecka. Kia