torsdag 12 januari 2012

Dags att skida?


Halloj på er alla sötnosar!

Nu tar jag helg, Så himla skönt. På torsdagseftermiddagarna när jag kör hem från jobbet känner jag ett stort lyckorus i kroppen för då har jag tre långa lediga dagar framför mig. Härligt!

Idag står regnet som spön i backen. Hur mycket kan det regna egentligen? Nåväl. Det blir väl vinter snart får vi hoppas. Även utanför vår andra ytterdörr står ett par gamla skidor och väntar på snön. Eller nja, de är nog inte i bästa skick för att åka på så för deras skull kan det nog fortsätta regna. Allt på bilden är hämtat fån mormors och morfars gård. Lite nya användningsområden bara.

Njut av helgen nu för det ska jag göra:)

KRAM

4 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Låter härligt, önskar dig en trevlig helg kram

Tina sa...

Nä, någon snö har jag inte sett. Kom bara lite snöslask sist.Men jag vill gärna ha grön gräsmatta så jag klagar inte..
Så skönt med långledigt, njut!

Kram o trevlig helg

Vardaxlyx sa...

Jag vill önska dig en kanon trevlig fredag och speciellt denna fredag ;-)
Kramkram i massor!!

Industri house sa...

Jag förstår att du tycker det är underbart när du har 3- dagars ledighet på raken, mysigt som bara den:))Ha det gott i helgen, kram jessica.