måndag 2 januari 2012

Glasklart


Hej första måndagen 2012!

Nu har maken och jag smidigt finfina planer för detta året. Ojojoj vad bra det kommer bli. På jobb/hem/familjefronten ska allt bli PERFEKT. Ja vadå, man får väl drömma:)

Om dottern har pippi på Pippi så har jag pippi på flaskor. Lite överallt kan man se dem i vårt hem. Bildens frostbitna flarror står ute på bordet vid entrén. Åh så vackra de är när de blir alldeles immiga och isiga. Inne har vi flaskor i våra fönster, i gamla trälådor och på hyllan ovanför kaminen.
Bland annat.

Ha nu en underbar start på detta år och så ser vi till att det blir det bästa hittills! Deal?

KRAM

2 kommentarer:

Tina sa...

Absolut, klart att detta året ska bli bäst! Jag plockade just in lite som jag lämnat ute. Det ska tydligen bli kallare, en kruka jag gillade hade tyvärr redan spruckit..
Var rädd om dina fina flaskor!

kram

Camilla sa...

Åh vad fint med frostiga flaskor! En annan sak som jag gillar hos dig är din fina prickiga bakgrund, en sådan vill jag också ha. Hur hittar jag den? Kram Camilla