lördag 31 december 2011

GOTT NYTT 2012

En vacker grangren med kottarna kvar

Hej alla fina!

Nyårsafton idag då. Härligt! Vi ska fira hemma endast vi tre (fyra med katten). Det ska bli så skönt att bara vara. Maken har varit krasslig i veckan så vi har inte orkat planera något stordåd. Ibland är det skönt att bara vara vi. Klä upp sig om man orkar, laga en massa god plockmat, busa med gosefia och självklart titta på Pippi. Vår lilla höna har verkligen fått pippi på Pippi om man säger så. Men det är ett bra val hon gjort tycker jag. Det finns så mycket tramsiga barnprogram. Visserligen är det ju fortfarande vi som väljer vad hon ska se på men det betyder ju inte att hon hade behövt gilla det. Men så fort hon slår upp sina stora blå på morgonen så är det första hon säger -PIPPI!

Nu har vi varit ute på en härlig promenad jag och Busan i vagnen. Det är så vackert vitt ute nu. Allt är frostnupet precis som jag gillar. Inte en massa snö som man ska ploga sig igenom med vagnen men ändå vitt och vintrigt. Underbart!

Jag vill önska Er alla en underbar nyårsafton och ett fantastiskt 2012.
Nu kör vi!!!

NYÅRSKRAMAR

5 kommentarer:

Tina sa...

Busan verkar ha god smak, jag älskade också pippi som liten, hi hi. Vann en teckningstävling i lågstadiet och fick träffa henne irl. Det var enormt spännande..
Att bara vara är så skönt när man inte är tiptop, man bestämmer och kan göra hur man vill!

SKÅL&KRAM o Gott Nytt År på er! /Tina

Vintage House sa...

underbar bild och det är vackert ute idag.....

Nu ÖNSKAR JAG DIG ETT GOTT NYTT ÅR så syns vi igen 2012!
Varmaste kramen
Sandra

Vardaxlyx sa...

Jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR och mega stora kramar! Ses nästa år!
Kramkram

Marie sa...

Önskar dig och familjen ett riktigt Gott Nytt År!

Kram Marie

Mariette sa...

God fortsättning på dig!

Kram Mariette