söndag 4 december 2011

Lummer


Hejsan!

Skönt med en heldag hemma. Det är segt att sitta så länge i en bil som vi gjort denna helgen. Men det var det värt såklart. Busans lilla kusin är ju bara såå söt. Lillsnuttan. Svårt att fatta att vår lilla trollunge varit så liten. Tiden går ju så himla fort...

Jag fick en hel plastpåse med lummer av min snälla mamma för några veckor sedan. Så nu ligger de lite överallt och myser. Jag tycker at det är så fint med lummer.

Nu ska vi ut och hugga en utomhusgran så Bus kan se lite ljus från skötbordsfönstret.

Ha en mysig andra advent!

KRAM

5 kommentarer:

Tina sa...

Älskar lummer, hittade just påsen jag glömt av i garaget...
Så fint du har gjort, har inte klurat ut vad jag ska göra med min ännu!

KRAM

Casa of Mia sa...

Så fint med lummer, brukar också ha det att dekorera både bord och hyllor med. Skönt med en härlig dag hemma:)

Vardaxlyx sa...

Så fint du har gjort det =)
Kramkram

Vintage House sa...

Kanonfint med lummer och visst går tiden fort...
ha en mysig 2 advent!
kram
sandra

Industri house sa...

Så jättefint med lummer, det skapar genast lite mysig julstämning med en gång:)) Ha det gott i veckan, kram jessica.