torsdag 29 december 2011

tjugonionde


Håll i hatten!

Oj vad det blåser här. Ibland tror jag att fönsterrutorna ska gå i tusen bitar. Men vad mysigt det är att sitta inne och kura med senaste Allt i hemmet och höra vinden pina utanför.

Kan ni fatta att december snart är över? Det kan inte jag... Snart är det nytt år. Igen. Det var ju inte länge sedan vi skålade in 2011. Men 2012 ska bli nåt alldeles speciellt hoppas jag.
Nytt år med nya möjligheter.

Idag går jag och plockar små tussar med toapapper som ligger utspritt som konfetti i hela huset. En liten dam har nämligen lärt sig att spola i toaletten (tack för det mormor). Så det är ju ett himlans spring dit. Morgon, middag och kväll och ett par gånger till därimellan. Vi får hoppas att det bara är papper som åker ner men det är väl bara en tidsfråga.

Njut av årets sista torsdag vänner!

KRAM

3 kommentarer:

Tina sa...

Jaa, så det blåser!
Jag kan inte heller greppa att det snart är nytt år, känns lite overkligt nästan. Dettta året har gått så fort..
Kul att kunna göra rätt efter sig, tänker väl Busan.

kramkram

Fiffiga Systrar sa...

Ja vad fort det går! Ha ha! Jag har samma "problem" med min lilla prins.. spola på toaletten är superskoj och tyvärr hamnar både det ena och det andra i toaletten så det gäller att vara med! Önskar ett Gott nytt år om jag inte kikar in innan nyår! kram emelie

Industri house sa...

Håller med dig tiden går ruskigt fort...Ville också passa på att önska dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kram jessica:)