torsdag 15 december 2011

Torsdagsmys



Hej hopp!

Idag har min fina vän L varit här och myst med mig och Busan. Det är tyvärr inte så ofta vi ses men när vi väl träffas har vi alltid så mysigt. Vi tjötar på och fikar om vartannat. Busan fick världens sötaste väst i julklapp av "tant" L:) Tack sötis för sällskapet och paketet!

Visar bilder på våra tavellister i köket. Lite julpiffade har de allt blivit.

Hoppas ni får en skön fredag imorgon. Vi ska försöka vara ute och greja lite om vädret tillåter. Har köpt en massa gottigt till fåglarna. Förra vintern hade vi jättemånga domherrar i fågelborden och dem vill vi ha hit igen såklart.

KRAMAR

4 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Jätte fina bilder du bjuder på denna fredag!
Kramkram

Tina sa...

Din hylla är så praktisk och fin!
Jag kom just hem från några dagar i Sthlm, känner mig helt slut!

Fredagskram på dig

Camilla sa...

Hej Kamilla!
Det var ett tag sedan jag var och hälsade på inne hos dig men nu har jag tittar runt på allt ditt fina! Din lilla gran är verkligen fin. Vi har också gått från störst, större, stor gran till en mindre variant. Har även jag den i en korg, det är snyggt och så slipper man se den fula julgransfoten också.

Önskar dig och din familj en skön jul! Kram

Ljusa vardag sa...

Javisst är det mysigt att sitta och "tjöta" lite med bulle och kaffe! Fin bild på lite julpynt. Kram Anna