torsdag 8 december 2011

Finaste pyntet

Tekanna, svampar, rysk docka, hjärta, cupcake, uggla, läppstift, spegel, pepparkakshus

Hej alla söta!

Då har man tagit helg igen då;) Så himla skönt. I eftermiddag har jag roat mig med att hänga upp Busans finaste julpynt i ett rött band i ett av fönstrena i hennes lekhöra i burspråket. Jag och min mamma har köpt fina små julgrans"kulor" så Bus får en liten samling att ha i sin gran. För tillfället är det väldigt klåfingriga små fingrar på vår lilla dam så en äkta gran får vänta. Så i år får de hänga så här istället.

Imorgon ska vi på mysig mamma-barn-lunch hos fina kompisar. Det är så skönt att få en extra ledig dag i veckan så jag får träffa mina föräldralediga vänner och tjata ikapp om det senaste som hänt.

Ha en skön fredag vänner!

KRAMAR

3 kommentarer:

Tina sa...

Tänk så glad Busan blir över det fina pyntet om några åtskillda år...
Ja, efter tonåren iaf!

kram

Vardaxlyx sa...

JÄTTE fint!
Kramkram

Anonym sa...

åååh så fint du har gjort det för lilla hjärtat!!
Kram mica