onsdag 21 december 2011

Finaste burken


Gokväll alla goa!

I min allra finaste loppisburk står en minitall och sprider julkänslor. Jag vill alltid ha ett litet blickfång på TV-bänken så ögat har nåt fint att vila på under alla reklampauser i programmen. Ikväll blir det ju Ernst i rutan igen. Så mycket fint han gör. Och huset han är i är ju som bäddat för julfirande.

Idag har jag fått så mycket julgodis av mina söta barn på jobbet. Många vill lämna en liten julklapp till sina "fröknar". De är så stolta när de kommer med sina påsar med klappar till oss fyra som jobbar. Och alla har gett godis i år... Så jag slipper köpa gotter för ett tag framöver;)

Ha en fin onsdagskväll!

(Imorgon jobbar jag sista dagen innan julledigheten!!!)

KRAM

3 kommentarer:

Tina sa...

Jättefin burk!
Ernst har allt fått till det i huset, Carl-Jans vind var inte heller att leka med sist..

KRAM

Vardaxlyx sa...

Burken va JÄTTE fin =)
Varma juliga kramar till dig!

Tina sa...

Vill bara önska dig en riktigt God Jul!

Tomtekram till dig/Tina