onsdag 7 december 2011

Gotter


Hej hej alla gottegrisar! (och på er som inte är det också förstås)

Några polkakäppar samsas med kakformarna i mina stora glasburkar. Käpparna sparar jag från år till år så de är nog inte så goda... Men söta är de iallafall:)

Jag har nyss fnissat ihjäl mig åt min söta lilla busa här hemma. Jag fyndade en jättefin inredningsbok igår som jag tänkte bläddra i till mitt kaffe. Men det gick ju inte för sig tyckte den bestämda lilla damen. Hon satte sig med boken i knät, stoppade in sitt lilla finger i munnen för att sedan bläddra. Skrotunge. Jag vet inte vem hon tar efter men någon är det visst som fuktar fingret innan det ska vändas blad. Hihi.

Nu ska jag fortsätta leka med min finaste.

KRAMAR

3 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Så fint det ser ut, härligt med stora glasburkar:)

Vardaxlyx sa...

Va coolt! Jätte kul idé! Kramkram

Tina sa...

Lilla förnuftiga Busan!
Nu blev jag nyfiken på vilken bok hon läste?

kramen på er båda fina