tisdag 20 december 2011

Dofter



Hej alla fina!

Visst är det väl alla dofter som gör mycket av julkänslan? Jag klarar mig inte utan hyacinter till jul. Jag börjar frossa till första advent och sedan byts de ut vartefter de vissnar. På silverbrickan i dator/gästrummet står en blå skönhet i ett litet arrangemang.

Pepparkakor, gran och utblåsta tändstickor är också underbara juldofter. Mmm. Snart snart snart är den här. Ledigheten med stort L. Två härliga veckor ska jag lunsa runt hemma och bara njuta med min älskade lilla familj, släkt och vänner.

Ha en fin tisdagskväll!

KRAMAR

2 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Jag håller absolut med dig om det! Dofterna gör julen liksom =)
Kramkram på dig denna onsdag!

Industri house sa...

Håller med dig, det är mycket med dofterna som helt enkelt bara hör till julen! älskar också allt vad hyacinter heter, doftar helt ljuvligt. Kram jessica.