söndag 24 juni 2012

Pippi på gult



Halloj alla trötta/pigga midsommarfirare!

Sicken tur att midsommarafton är en fredag. Då hinner jag slappa och ladda om inför min sista arbetsvecka på väääldans länge. Sen blir det semester, graviditetspenning och föräldraledighet till 2014-nånting-sisådär:) Tjohooo! Lyckan är total som ni alla förstår.

Midsommarafton firade vi med finfina kompisar i vårt hus. Vi var 18 personer från 7-veckors ålder upp till 35+nånting. Så mysigt så.

Från det ena till det andra så är jag inne i en gul period just nu. Mina loppisögon har gult i sikte... Köpte den randiga kannan och den gamla Zoega-burken på senaste loppisturerna. Och i Busans och bebisen-i-magens lekrum har det också smugit in en del gult. Härlig färg minsann!

Nu ska jag kika in hos er andra bloggisar!

Ha en skön vecka!

PÖSS

Inga kommentarer: