fredag 29 juni 2012

Sommarlov!



Tjoho nu har jag äntligen sommarlov!!!

Det känns roligare att se det som sommarlov än semester. Jag ska ju vara ledig från och med nu och fram till 2014 nånting har jag tänkt mig;) Bebisen kommer i september och det känns skönt att få vara hemma och mysa och vila några veckor innan det är dags att bli tvåbarnsmor.

Jag satte några jätteblåklockor i mina älskade gamla flaskor. Piffelipiff. Här byts det ut blommor var och varannan dag. Så härligt att bara kunna gå ut i trädgården och plocka.

Min fina mamma har varit här i två dar och skämt bort oss. Hon fixar och donar i rasande fart vilket är så skönt nu när jag knappt kan gå på grund av den j***a foglossningen som drabbat mig även denna graviditet. Vissa dar känns det som jag går runt med ett gäng knivar som ska tryckas ut. Ajajaj. Fast hellre smärta än illamående så jag ska inte klaga allt för mycket.

Nu ska jag krypa ner jämte min sovande skatt och lyssna på ljudbok.
Ha en fin helg!

KRAM

1 kommentar:

Tina sa...

Härligt med sommarlov!
Jag skulle mer kalla det höstlov, med tanke på vädret..
Men lediga är vi ju, alltid en tröst!

Kram