måndag 2 juli 2012

Göra-ingenting-dag


För att ha en göra-ingenting-dag så har vi fått ganska mycket gjort ändå jag och dottern. Ni vet hur man går mellan spis, TV, tvättstuga, lekrum, altan, kylskåp, vinden, datorn och helt plötsligt har ännu en dag fyllts av ingenting men ändå något.

Morfars gamla trälåda står på köksbordet med några finheter i. Köket går just nu i blått och rosa, härliga sommarfärger tycker jag. Nu ska jag ut och knipsa av några av mina nyutslagna rosor. De har samma färg som vaxduken.

Ha en fin måndagskväll!

KRAM

1 kommentar:

Tina sa...

Jag tror inte ens att jag gått lika mycket som du beskriver, haft en riktig latdag..
Så snygg duk, såg en liknande på Stoff o Stil. Min trädgård är så övervuxen av allt regn, så jag borde nog anstränga mig lite snart..annars överlever nog inga rosor i konkurrensen!

KRAAM