tisdag 3 juli 2012

På väg!


Hallojsan!

Idag har Bus och jag haft tjejmys på stan. Vi var först och lyssnade på bebisens hjärta och allt lät fint. Det var spännande för den blivande storasystern. Hon tyckte mest det lät som kluckande vatten där inne i magen och det stämmer ju:)

På mitt månbord står mammas gula vas som hon köpte när hon flyttade hemifrån som liten 16-åring. Tänka sig. Äkta 70-tal!

Var på bibblan häromdagen och bunkrade upp lite. Lånade bland annat Fridas härliga bok "Fabulös keramik". Älskar att kika in i hennes inspirerande blogg.

Imorgon åker jag och dottern på semester. Först ska vi till mamma/mormor i småland sedan kommer pappan och då drar hela "min" familj till en stuga i Halmstad, det blir fina fisken det!

Ha det så skönt tills vi hörs igen!

KRAM

1 kommentar:

Tina sa...

Tänk att hon ska bli storasyster, gulligt!
Ha en fin semester och kör försiktigt, jag hamnade i köerna efter Madonnas lastbil som välte igår...huwa!

kramen