fredag 24 augusti 2012

Samlar





Gó fredag vänner!
 
På en hylla i Busans rum står en samling av de sötaste små möbler. Min dotter (eller kanske hennes mor?) samlar på finheter till hennes lilla maileg-hus. Några möbler är äkta maileg och några har jag hittat på loppis. Den lilla kökssoffan är det senaste fyndet. Jag spraymålade den blå så den blev lite roligare än när den var träfärgad. Min mamma har ett gammalt köksskåp som vi ska få låna att ha som hus till de små kaninerna och mössen. Det är ju så kul med barnleksaker. Ibland tror jag nog att det är roligare för mig än för självaste barnet hihi.
 
Nu blir det film med maken sen zzzzz.
 
Ha en finfin helg!
 
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

fin den blev som blå! Tänk för några år sedan när ingen av oss var ett fan av blått... tur att man kan ändra sitt tycke!
Idag fyndade jag två vita barn pinnstolar, ett bord och en underbar liten skänk till lillans blivande rum. Vårt källarförråd börjar bli trångt ;)
Puss M