onsdag 17 oktober 2012

Utflykt

Akta ditt lilla finger!

Far+dotter+får

Bebis
 
Godkväll!
 
I helgen var vi på en liten familjeutflykt till Djurparken. Jisses vad det var kallt. Brrrr. Vi gick med raska steg runt parken vill jag lova. Vi hade med oss korv som vi grillade i grillstugan där vi passade på att värma oss lite. Bebis sov så gott i vagnen. Han fick lite käk inne hos tigrarna hihi;)
 
Idag har det varit en riktig kaosdag här i huset. Eller det började ju med att natten var galen och att jag inte sov så värst många timmar så nu är jag riktigt kokt i huvudet vill jag lova. Och nu när den stora slocknat för dagen så är det dags för den lilla att vakna så jag hinner knappt känna efter vilket nog är bra.
 
Imorgon åker vi till mitt jobb och säger hej och sen styr jag och mina småttingar kosan mot småland där min käre mor ska få rå om oss i ett par dar. Härligt. Då ska jag ta igen en massa sömn. Zzzz.
 
KRAM

1 kommentar:

Tina sa...

Ja nu är det så kallt så häcken domnar, hihi! är det någonstans jag fryser så är det där, undrar hur det ska gå när den riktiga kylan sätter in...?
Gullegrynet har vuxit, ja båda grynen ser jag!

kram