lördag 3 november 2012

Finaste


Halloj på er!
 
Det var ett tag sen men jag har glömt kameran hos min mor så jag kan inte bloggfota... Detta kort tog jag med min iphone men det får duga.
 
Dessa ljuvliga finaste kuddarna fick barnen av sin söta moster igår. Åhh vilken bra present. Busan blev stormförtjust och började genast gosa och leka med de små figurerna i fickorna.
 
Här går dagarna i en rasande fart. Fattar inte vart tiden tar vägen men det är ju full rulle med två kids så det är väl inte så konstigt. Vi har haft en massa myspys-besök i veckan vilket varit kul såklart men det har också skruvat upp barnen en smula så nu ska vi ta det lugnt resten av helgen vilket vi verkligen behöver allihopa.
 
Ikväll blir det "Så mycket bättre" på TV, visst var det bra förra veckan?!
 
KRAM

1 kommentar:

Ljusa vardag sa...

Hej! Håller med om att Så mycket bättre är så himla bra. Sitter och kollar bloggar i pausen nu. Jag vill önska dig en fortstt fin helg. mvh Anna