torsdag 9 december 2010

Adventskalender


Klart man ska ha en adventskalender när man är 7 månader tänkte mormor och så fick min bebis en på posten. Hon behöver lite hjälp med att öppna luckorna och hon är inte så där jätteintresserad av att titta vad som döljer sig bakom men men... Den är gammaldags och fin iallafall!

Nu är bamsegranen intagen och ska dekoreras imorgon, mysigt! Det doftar gran och hyacinter i hela huset vilket är det bästa med julen, alla underbara dofter.

Nu ska jag skruva upp en gammal trälåda på väggen och fylla med massa fint. Återkommer med bilder när det är klart.

Kram på er

3 kommentarer:

Tina sa...

VEM äter upp chokladen då??
Klart bebisen ska ha en egen kalender, bra mormor hon har...hi,hi
Låda på väggen, låter snyggt.
Kram på dig/Tina

Anonym sa...

åååh spännande med Millas blogg, nu har jag nått o göra på jobbet när jag behöver break och så blir jag uppdaterad hela tiden :) Antar att du ville att vi skulle hitta hit eftersom länken låg på msn :) på söndag få jag se allt fint live istället. kraaam från MisenSpisenGrisenLillfisen

Marie sa...

Klart man måste ha en kalender fast man bara är 7 månader, hihi. Här öppnas kalendrarna gladeligen varje morgon av barnen, är just nu jättelätt att få upp dem varje morgon!!!!!

Trevlig kväll!
Kram Marie