måndag 13 december 2010

I ett hus vid skogens slut...


... liten tomte tittar ut! Hoppas ni har en härlig luciadag. Vi kom precis hem från en mysig lussefika/lunch hos våra fina kompisar. Dottern har en fin luciakrona från Oskar & Ellen, som du kan hitta här, som hon hade på sig dagen till ära. Det blir både luciamys på Öppna förskolan imorgon och ett firande till på onsdag så kronan kommer väl till användning.

Det doftar så härligt av hyacinter och julgran här hemma nu så jag blir alldeles till mig av julkänslor. Så underbara dofter! Visar bild på vår gran nån dag.

Ha en mysig kväll allesammans

Kram

2 kommentarer:

Tina sa...

Hejsan, den sjöng jag i morse ...känns som det var ett annat dygn just nu (hi, hi). Jag skulle också vilja ha en gran, men men näsan rinner och nyser som en galning. Får se vad jag hittar på.

Lussekram Tina

Betty sa...

Vilken fin idé att pryda vågen. Vad kul att ni kommer imorgon , då ses vi.

Kram på er ! Betty