fredag 10 december 2010

Pellerin Ideal Margarin





Efter lite muttrande från maken så är nu den gamla margarin-trälådan uppsatt på väggen. Den har legat ute på morfars gård i många år så den är väldigt murken, vilket mannen i huset inte gillar för då kanske den ramlar ner från väggen. Men jag lovade att bara ha väldigt väldigt lätta saker på så att den får sitta kvar så länge som möjligt. Hoppas nu bara att inget litet barn klättrar upp i soffan och "hänger" lite lätt i den för då...

Mysigt blev det iallafall på lilla väggen bakom soffan som varit tom alldeles för länge.

Trevlig helg på er!

Kram

3 kommentarer:

Tina sa...

Hej Kamilla, läcker låda!
Jag har slängt ut ett par nya jag fått av syrran i trädgården, får se om dom får rätt färg..
Stjärnan har jag köpt på Ullared för en mycket billig penning...14.90 tror jag det var!
Kram o trevlig helg/Tina

Vintage House sa...

Hej
Ang din fråga om säckväv så är det jutesäck som jag har köpt på Granngården och klippt iut.
härligt fint med margarinlådan har en likadan ute..
ha en skön helg
kram
sandra

Betty sa...

Så du fick in en låda till slut , jättefint ! Madicken var med tidigare o tittade på din blogg o sa - Ååå vad fint hon bor !!!

Kram från Torparna !