torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan



Nu är huset storstädat och det är dax att laga lite lunch. Jag bakar en god (förhoppningsvis) kaka till julkaffet imorgon. Receptet hittade jag i senaste Allt i hemmet. Det är hämtat ur "Monikas Jul", chokladtryffeltårta med saffran och fikon, låter smaskigt va?

Hoppas ni hinner landa lite mitt i julstressen och njuta av lite uppesittarmys ikväll, det ska iallafall vi!

Den gamla tomten på bilden fyndade jag second hand i höstas. Så lycklig man blir när man hittar gamla tomtar. De är så mycket finare än alla nyproducerade glittrande typer, tycker jag.

Kram på er

1 kommentar:

Millas hem sa...

Hej Kamilla med K=))!

Tack så jättemycket för besöket hos mig!
Jag hoppas att du också har det riktigt mysigt nu i juldagarna! Jag ska sätta mig tillrätta och läsa ifatt här!

Kram kram