tisdag 24 maj 2011

Bättre än den bästa parfymen



Tjoflöjt i stugorna!

Tänk att några syrénkvistar kan fylla ett helt hus med sin fantastiska doft. Jag blir ju helt nipprig av att andas in:) Sommarkänslorna är på topp! Även fast det blåser mer eller mindre orkan utanför. Men jag kan ju låtsas att jag är vid havet.

Till vänster av översta bilden har vi vårt burspråk som nu förvandlats till ett lekrum för Busan. Jag ska visa bilder när allt är klart. Måste bara fixa en sista grej;) Eller jag och jag, pappan är det ju som ska såga och trixa lite.

Ha en finfin tisdag finisar!

KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin bild på ert hus från framsidan!
Syréner doftar ju så gott, har också tagit in några små kvistar.

Kram Helena

LOTTAS HOME sa...

Härliga syréner!
Synd bara att de vissnar så fort inne, man får byta ofta, ler.
Kram Lotta

Anonym sa...

Här vid havet är det inte så kul just nu...
Tråkigt att inte kunna vara ute i trädgården och pyssla. Busan myser säkert nu när det vankas lekrum, blir spännande att få se det hela.

kram/Tina the shed
nu trasslar Blogger igen, grr