söndag 15 maj 2011

Home sweet home





Halloj godingar!

Nu är vi hemma igen efter ett par dagar hos min mor i Småland. Med mig hem har jag en daggkåpa, några överblommade narcisser som ska grävas ner, två loppisfynd och en matta till busans lekhörna plus några burkar med mammas mat så jag känner mig extra nöjd och glad! 

Nu ska Busan och jag bada av oss resdammet för att snart ha lite söndagsmys med en trött pappa som jobbat hela helgen.

Kram på er!

Ps. Min övervintrade pelargonia i köksfönstret tar sig fint till min stora lycka:)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Vilket fint fönster du har gjort, snyggt med det röda!

Tina sa...

Det röda är så fint nu, tycker jag. Har sett pelargoner, prickiga dukar, porslin mm på bloggarna det sista..
Skönt för er att ha träffat mamma/mormor, matpaket är alltid välkomna..

Kram o godnatt!

Ljusa vardag sa...

Jättefint i ditt fönster! Såå somrigt. Och vilken härlig utsikt ni verkar ha! Ha en fortsatt fin kväll! Mvh Anna