onsdag 25 maj 2011

Nattliga (o)roligheter


Godmorgon. Eller god och god vet jag ju inte riktigt om jag tycker.

Inatt var vårt barn till salu. Nästan. Mellan 24-03.30 var hon vaken och levde rövare. Varför sova när man kan klättra, vrida och vända sig, snurra runt, klappa händerna, skrika, skratta, ta ut nappen och säga bapp. Ahhh. Några timmar senare var det morgon och dags för nya äventyr tyckte hon. Dags att gå upp och äta gröt och kladda med vatten.

Fast nu när jag tittar på bilden från hennes 1års-dag så ångrar jag mig. Hon är ju faktiskt väldigt fin ändå. Okej vi behåller dig. Bara vi får sova inatt, okej? Och alla andra nätter också tack.

Ha en skön lillördag sötnosar!

KRAM

2 kommentarer:

Tina sa...

Kamilla, så gulligt du skriver!
Busan är förmodligen inne i en utvecklingsfas och vill göra allt som hjärnan laddar..
Men det skulle kanske vara ok om hon gjorde det på dagen då..för er skull.
Hon är ju för söt på bilden, KRAM!

Anonym sa...

Skruttan får mer än gärna komma till moster i Götet och mysa så att mor o far få sova :)

/Mis