torsdag 19 maj 2011

Blommigt


Halloj på er!

Det blir mycket blommor på bloggen nu märker jag så jag fortsätter väl på det temat. Jag hittade ett sånt sött porslinsfat med handtag på min och mammas lilla roadtrip i helgen. Så gulligt att servera små kakor på i sommar. Bara att bära med sig.

Jag älskar blommor i alla dess former. Både riktiga såklart och som mönster på allt möjligt. Finfint om ni frågar mig.

Nu ska jag ut och ta lite frisk luft och se om liljekonvaljerna har slagit ut än.

Kramisar

1 kommentar:

Tina sa...

Idag har du säkert en bukett Liljekonvaljer som doftar gott hemma. Tänk så bra att kunna ta med sig kakor överallt på ett sånt fint fat. Jag älskar saker på fot och saker med handtag. Undrar var jag fått det ifrån tro, konstigt...

Ha en urskön helg med familjen och stor kram på dig! /Tinapina