fredag 14 oktober 2011

Frostbiten morgon

Mina favoritsaker på en sliten bricka


Fredag igen, härligt!

Idag är sista kureringsdagen för mig har jag bestämt. Sen får det vara färdighostat. Basta.

I helgen ska min fina mormor som fyllde 75 igår ha Öppet Hus. Då får vi träffa alla släktingar som man aldrig ser annars typ. Ska bli kul. Busan ska såklart ha finaste tyllkjolen på och charma hela tjocka släkten.

I morse när vi gick upp var det så där härligt frostnupet ute. Extra härligt är det ju när man får stanna kvar inne och mysa istället för att gå ut och skrapa rutorna på en iskall bil.

Nu ska här njutas av fredag och helg.

Hoppas Er helg blir solig och härlig och fin och fantastisk.

KRAMAR

4 kommentarer:

Tina sa...

Då har nog din hosta flyttat över till mig nu, sjuttsingen ett sånt virus jag fått.

Ha en trevlig helg och kul med alla släktingar/kram Tina

Camilla sa...

Önskar också dig en mysig helg!
Kram Camilla

Industri house sa...

Jättefina bilder! Ljuvliga färger,längtar efter advent nu...Ha en trevlig helg kamilla! kram jessica.

FaB Keramik sa...

Å det låter mysigt med en innedag!
Ha en fin helg! kram Frida