lördag 8 oktober 2011

Planteringsbord





God Lunch på Er!

Idag är det en underbar höstdag, där jag bor iallafall:) Kom precis in efter en promenad med Busan. Nu sover hon så gott ute i vagnen. Det är verkligen underbart med helg nu. Att få spendera två lediga dagar med familjen känns som ren lyx. Det blir inte så mycket tid tillsammans på veckorna...

Visar bilder på mitt älskade planteringsbord. Min fina man snickrade detta till vår andra bröllopsdag förra året. Och jag har verkligen använt det flitigt. Det står på altanen och alla mina blommor planterar jag där. Skönt at kunna stå ute och spilla jord så slipper man sopa upp det;) Nu är alla sommarblommor intagna för vinterföring och krukorna får stå ute tills det blir dags för vårvioler och annat kul.

Min hals är lite bättre idag så ikväll blir det tjejfest. Ska bli så kul att dricka lite vin och tjata en massa med mina fina vänner.

Hoppas Er lördag blir toppen!

KRAMAR

2 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Vilket stort och gediget planteringsbord du har! Jag har inte tagit in blommorna ännu, men tror att jag inte ska spara dem iaf.
Vad hittade du för skoj på Ullared?

Ha en skön helg!
Kram Helena

Tina sa...

Det bordet var inte dumt, generöst med plats och snyggt. Jag är så trött på att ligga på knä eller stå dubbelvikt och plantera, får nog skaffa mig ett..
Idag var jag hos Betty's och handlade en del fint, besökte också Fönsterantiken. Så många gamla fönster han hade, jisses jag höll på att villa bort mig helt!

Ha en kul kväll o kram på dig!