onsdag 12 oktober 2011

Presentlycka





Hej svejs!

Som jag skrev igår så fick jag en väldans fin bröllopsdagspresent av min man. Och här ser ni några bilder på den underbara, stora, turkosa skål jag fick. Jag blev sååå glad! Den har exakt samma nyans som vår kökssoffa så den passar så fint på köksbordet. Solen sken så vackert igår så det var inte så lätt att fota. Men man vill ju inte klaga när det är så vackert höstväder.

Tänk att fylla skålen med clementiner eller rödlök eller citroner eller nötter till Jul eller jordgubbar till Midsommar eller eller eller:)

Host host låter det härifrån idag med...

KRAM på Er och tack för Era söta hälsningar igår

6 kommentarer:

Industri house sa...

underbar skål,jag har en likadan fast i svarta nyanser. Ett stort grattis på er bröllopsdag! så fina bilder på er:) kram jessica.

Ord & Känsla sa...

Det var väldigt vackert!
Förstår att du blev så glad över det.

Kram Helena

Camilla sa...

Skålen är jättefin! Grattar er i efterskott på bröllopsdagen. Tycker era bröllopsfoton var läckra, vilka härliga fäger! Bästa lyckönskningar om många härliga år framöver till er båda. Kram!

Tina sa...

Åhh, så himla fint!
passar så bra där hos dig, om jag inte minns fel så har din man tidigare köpt så fina presenter till dig. Ytterligare ett lyckokast!

kram

Anonym sa...

grattis i efterskott fina ni på er bröllopsdag! Underbart fat till en underbar tjej! Han kan han din man ;)
Stor kram!!
Mica

Ljusa vardag sa...

Otrooligt fint fat! Och vilka fina bilder från er bröllopsdag! Kul att få se er. Ha en fortsatt fin vecka! Kram Anna