tisdag 11 oktober 2011

Lyckliga Jag!

Min fantastiksa brudbukett lyckades jag torka så den finns kvar som ett kärt minne



På väg in i framtiden som nygifta makar




Ooops alla pengar gick visst till frugans ring;)

11 oktober, ett mycket fint datum tycker vi här hemma. För tre år sedan blev vi man och fru. Vilken underbar dag det var. Det tycker ju faktiskt de allra flesta om sin bröllopsdag. Såklart.

Vi vigdes hemma i vår älskade trädgård. Höstlöven sprakade och flög hejvilt omkring. Min käre make kunde knappt hålla sig för skratt när ett löv stort som en pannkaka flög rakt in i min brudkorna med en smäll. Mitt under mina vänners vackra sång. Det brukar vi alltid tänka på när vi ser våra stora lönnlöv i trädgården hihi.

Min fina vän L tog våra bilder. Över 600 tror jag det blev. Här ser ni några av dem.

Imorgon visar jag bild på min fina present som maken överraskade med idag:)

Tyvärr är jag hemma sjuk idag på fina dagen. Vila är precis vad jag behöver nu efter att jag ansträngt mig in i det sista...

Ha en fin dag vänner!

KRAMAR från en väldigt lycklig FRU

10 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Wow! Så himla snygga ni är! Du ser ut som en sagoprinsessa! :)
Stort grattis på er stora dag. Och hoppas att du kryar på dig snart!

Kram Sofia

Vintage House sa...

Hej
Så fantastisk roligt och så vackra ni är:)
Synd bara att du är sjuk men hoppas du blir bättre..
Ni får la svänga förbi på lördag:)
kram
sandra

Tina sa...

Gulle gulle du!
Vilket par ni är, inte undra på att Busan är så söt! Jag blir alldeles varm i hjärtat av all värme och kärlek ni utstrålar, vilka fina ögon du har...

Ha en super duper kanon bästa dag!
KRAM/Tina

Doppa.nu - Amanda sa...

Stort grattis på er dag! Ni är verkligne superfina!

Fiffiga Systrar sa...

vilken höstprinsessa du var!! Så mysigt med höstbröllop! Grattis! Krya på sig! kraaam

hemma hos lilla mej sa...

Vilken romantisk och fin höstbrud du var.Ja ni är fina båda två.Grattis på bröllosdagen.Tråkigt att du är sjuk bara.Ha en skön kväll,krya på dej kram Rita ♥

Ord & Känsla sa...

Ni ser verkligen lyckliga ut och alldeles kära.
Grattis på er bröllopsdag!
Krya på dig:)

Kram Helena

Mariette sa...

Hej!

Vilka underbara bilder!!!

Nu är verkligen en så vacker tid att gifta sig...naturen runt om är perfekt som scen..

Grattis på bröllopsdagen!

Kram Mariette

Misen sa...

Massor av grattis på bröllopsdagen! Tänk att det redan är tre år sedan :) Krya på dig, hoppas jag inte var boven till att sjukdomen bröt ut!

Kram till hela fina familjen

Liza sa...

Vilka fina, härliga o roliga bilder på er!
Vi har oxå varit gifta i 3 år i år!

Ha det fint!

Kram Liza