torsdag 22 september 2011

Fredskalla


Hej hallå i stugorna!

Köpte en stor fredskalla på IKEA. Planterde den i en sliten gammal lerkruka. Piedestalen från mormor (vem annars) har jag spraymålat röd. På bilden ser den väldigt flammig ut tycker jag men i verkligheten är den lite jämnare faktiskt;)

Min lediga tid är väldigt knapp så jag hinner inte blogga så flitigt. Får se om jag tar mig en liten bloggpaus snart kanske. Varje liten ledig stund nu prioriteras väldigt väl och då blir det inte så mycket tid framför datorn.

Ha en superskön helg alla fina!

KRAM

2 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Förstår om du inte hinner med att vara lika flitig framför datorn numera. Ta dig en funderare och gör det som känns bäst.
Fin bild på blomman!

Kram Helena

Tina sa...

Jag förstår också, även om jag skulle sakna dig. Du var ju en av de första jag fick kontakt med på bloggen..men du finns ju kvar ändå, eller hur?!
Jag jagar piedestaler som en tok, vill ha det i Shedet. Din är superfin!

Sora kramen!