måndag 19 september 2011

Loppis är poppis


Halloj till Er och till nya veckan!

Varför går helgen så otroligt fort? Vi har främst ägnat ledigheten åt trädgårdsfix, mys, bus och god mat. En härlig helg helt i min smak.

För några veckor sedan var jag på loppis och fyndade några livsnödvändiga grejer;). Denna runda trasmatta blev jag så glad över. Jag älskar runda mattor men de är inte så lätta att få tag i tycker jag. Nu ligger den på golvet i Busans rum med den fina gunghästen från Yabadabado på. Den fick hon i namngivningspresent av sin fina faster med sambo. Och snart ska de få en liten parvel. Åh som vi längtar. Busans allra första kusin, det är stort det!

Ha en bra vecka vänner!

KRAMAR


5 kommentarer:

Tina sa...

Hoppla vilken fin Pålle!
Jag hade en som jag bara klämde tårna under, så mamma fick ställa bort den. Sen glömdes den bort, så tokigt men nu har lille R fått hoppa upp i sadeln...

kram på dig!

Tina sa...

Lådan jag har på bilden kommer från en köpmansdisk jag hittade i förra veckan. När jag drog ut lådorna och såg facken tänkte jag faktiskt på dig och din låda du hittade hos morföräldrarna...den är ju så fin.

kram igen!

Ord & Känsla sa...

Vilken passande matta till gunghästen!
Fin häst också:)

Kram kram

Kia sa...

Vilken fin gunghäst din dotter fått.
Ha en toppen vecka.

/ Kia

Industri house sa...

Jättefin gunghäst! Ha en riktigt härlig helg, kram jessica.