måndag 12 september 2011

Höstiga utsikter

Min mammas prickiga emaljkanna smälter in fint bland höstfärgerna

Dags att ta in hängmattan kanske?


Hallojsan!

Utsikten från vårt sovrumsfönster börjar minst sagt se väldigt höstig ut. Först ut med att fälla gula löv är våra björkar. Mysigt tycker jag. Hösten har alltid varit min favoritårstid. Det är så skönt när trädgården och naturen går i vila. Luften blir klar. Lager på lager med kläder. Åh så ljuvligt.

Och alla tända ljus. Vi var på IKEA igår och köpte på oss ett litet lager. Men att åka dit en söndag med trötta barn är ingen hit så jag glömde hälften på listan. Jaja, så kan det bli ibland.

Ha en fin höstvecka vänner!

KRAMAR

2 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Jag var också på IKEA i veckan och köpte upp ljuslagret de hade, hihi!
Det ser riktigt höstlikt ut från ert sovrum, men idag var det varmt på em. Hösten kan vänta och i slutet av veckan ska det visst bli fint igen, härligt!

Du har en sak att hämta hos mig!
Kram Helena

Tina sa...

På hösten känns det lite som även jag går i vila. Sommaren är härlig men ofta hektisk med allt kul man vill göra. Så avkopplande att sitta och läsa en god bok framför brasan osv..
IKEA kan göra även den bästa på dåligt humör, särskilt om man är trött..

kram i höststormen/Tina