lördag 10 september 2011

Tiden flyger

Krysantemum i glaserad kruka

Rött, grönt och brunt är höst för mig

Hej lördag!

Oj vad tiden flyger iväg när man börjar jobba. Man hinner ju knappt med att tänka. Timmarna efter jobbet vill jag bara ägna åt min dotter såklart. Då kramas vi och pussas mest hela tiden. Det är verkligen en stor omställning att gå tillbaka till jobbet när man varit hemma så länge med sitt barn. Men tyvärr är det verkligheten. Vardagen.

Nu styr vi kosan mot Göteborg. Först ska vi nosa på en nästan nykläckt liten bebis. Sedan ska vi spendera kvällen och morgondagen hos några andra fina vänner. Det utlovades vin och ost sist vi pratade så vi får se vad som väntas;)

Ta hand om Er och njut av helgen!

PUSS

1 kommentar:

Tina sa...

Just nu sitter en liten R på min mage när jag skriver..inte lätt och rodda allt med de här små...ändå är jag ju bara barnvakt!

Ha en trevlig helg i Götet och kram!