tisdag 6 september 2011

Pappas hjälpreda



Godkväll allihopa!

Snart ska jag slänga mig i bingen efter en lååång dag. Idag hade jag öppning på jobbet vilket innebar uppstigning kl 5.20. Sen är det snabba ryck som gäller för att hinna i tid innan första barnet är på plats. Men eftersom jag varit morgontrött i hela mitt liv så kan jag det där med rutiner. Som en blixt far jag runt här hemma på morgonkvisten. Och nåde den som står i vägen när jag susar förbi;) Snabbt in i bilen. På med radion. Och sen kör jag (i laglig fart) mina 3,5 mil till jobbet.

Härom dagen hjälpte Busan sin far att tvätta vår ena bil. Denna pärla tar mig till och från arbetet. Och som vanligt är det pappas sysslor som är mest spännande för vår lilla tösabit. Så på med arbets-tightsen och ut och jobba!

Ha det gött!

KRAM

3 kommentarer:

Tina sa...

Så stor Busan har blivit!
Jag är morgonpigg men vill ändå ha space på morgonen..och hög musik i bilen.

kram o godnatt

Ord & Känsla sa...

Vad duktig hon är att hjälpa till:)

Go´natt och kram

Industri house sa...

Alltid trevligt med små hjälpredor! Trevlig helg på er, kram jessica:))