tisdag 12 april 2011

Entré



Så här ser det ut vid vår entré nu. Några björkkvistar i morfars gamla zinkhink. Penséer och små ägg i en gammal sockerkaksform och en ljuslykta från Indiska. På dörrarna har jag hängt smala kransar med spetsband som fladdrar hej vilt i vinden. Det är så kul att man äntligen kan ha fina blommor utanför dörren och på altanen igen. Tjoflöjt så glad man blir då!

Min mor messade precis att hon sitter på tåget mot Florens. Inte helt fel det heller.

KRAM på er sötnosar!

5 kommentarer:

Tina sa...

Lyckost henne, där är ju så fint!
Måste bsra ställa ut bordet på framsidan nu, du inspirerar verkligen mig idag! Vilket fint bord, loppis?
Jag tryckte ut mina bilder på vanligt papper, tyckte att färgerna blev lagom matta då. Lite gammal känsla liksom..

Ha en bra dag! Kramis

Ord & Känsla sa...

Ja, det blev ju jätte fint! Bordet passar så jätte bra till era pardörrar med fina kransar!
Vad pysslig du är:)

Ha en fin dag!
Kram kram

Mina drömmars hus sa...

Jättefint.
Huset ser verkligen jättestort ut.
Må så gott
AC

Hildas hem - Sofia sa...

Jättefint! Och vilka underbara dörrar ni har!
Underbara vårtecken du hittat också :)

Jag önskar dig en härlig onsdag!
Kram Sofia

Liza sa...

Så fint du gjort!

Ha en skön söndag!

Kram Liza