söndag 17 april 2011

Najs med kalajs





Det var en mysig fika med min mamma och mormor igår. Det ser ut som att ett barn har gjort bakelserna men det är bara en lite stressad småbarnsmorsa som har kreerat;) Haha, goda blev de iallafall.

Finfina paket fick jag också. Tänk vad kul det är att fylla år, det blir man nog aldrig för gammal för.

Min mor och fars förlovningsservis dracks det kaffe ur. De små moccakopparna har jag fått av mormor. Jag satte värmeljus i dem för de rymmer inte så mycket kaffe direkt.

En skön söndag till ER alla!

KRAM

4 kommentarer:

Tina sa...

Herre jisses, här sitter jag och är hungrig som en varg. Så dyker dina smarriga bakelser upp..de måste varit goda, ser ut så iaf. Nu sätter jag snart tänderna i bordsskivan..maten är på G.

Ha det bäst i solen, Kamilla!

Mina drömmars hus sa...

Ser riktigt goda ut
Ha en skön söndagskväll och en bra start på veckan
AC

Ord & Känsla sa...

Vad söt servis och moccakopparna är så fina. Vad gulligt med värmeljus i!
Ser väldigt gott ut med bakelserna, vad duktig du är:)

Önskar dig en skön kväll!
Kram Helena

Hildas hem - Sofia sa...

Strot grattis! :)

Att fylla år är alltid roligt! De ser väldigt smaskiga ut - dina bakverk :)

Jag önskar dig en fortsatt härlig måndag!
Kram Sofia