tisdag 26 april 2011

Pip pip


Ja då var Påsken och dess festligheter över för denna gång. Vilken underbar Påsk vi haft. Tänk att solen värmt oss i så många dagar, det går ju knappt att förstå.

Mitt tjejgalej var väldigt lyckat i söndags. Alla var på strålande humör och vi åt och drack och tjötade såklart en massor. Lyckliga mig som har så fina vänner i mitt liv, ni är guld värda ska ni veta! Och vilka presenter jag fick. De känner mig väl kan jag säga. Jag ska fota dem och visa upp här framöver.

Idag börjar jag packa ner alla små påskgrejer så nu säger vi hejdå till mina vita små dunbollar: Pip pip vi ses nästa Påsk!

KRAM

1 kommentar:

Tina sa...

Roligt med en lyckad kväll, det ska vara många glada tjejer på en gång. Då får man roligast, tycker jag..
Mina påskprylar är redan borta, hade inte så många. Oh my, så jag ser fram emot Valborg, helt slut efter dagens jobb..

Stor kram!