torsdag 7 april 2011

Påskpyntning pågår!


Jag älskar påsken. Det är så mysigt att pynta medans solen lyser in i vårt hus. Jag har inte så mycket påskpynt men det jag har placeras ut lite här och var. Detta porslinsägg fick vi av mamma när vi bodde i lägenheten och inredde mycket med svart och vitt. Nu får den stå på en silverbricka i gästrummet/kontoret.

Ute har jag satt fjädrar i ett ris och de fladdrar för fullt nu i vinden. På min dagliga trädgårdsrunda såg jag både påskliljor och skilla som är på väg upp ur jorden, lovely!

Ha en fortsatt fin dag!

KRAM

2 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Ja, vad kul att påskpynta lite.
Vilket fint ägg du har!

Kram Helena

Tina sa...

Ska allt sätta igång till helgen jag med.
Vill ha ett påskris ute jag med men hade jag haft det idag så hade det blåst all världens väg..
Du har gjort så fint på bordet, det syns att du gillar påsken. Allt är gjort med sådan omsorg, kan du komma hem till mig också?! Har du fjädrar utomhus förresten? Eller något råd på vad man kan ha annars?

KRAM på dig min fina vän