tisdag 19 april 2011

Tjugonio




Hej i solen!

Igår firade jag min tjugonionde födelsedag. Och vilken dag sen. Klarblå himmel och en sol som värmde upp vår skugga till hela 19 grader. Morgonen började med att mina älsklingar kom in och sjöng med en härlig frukostbricka och ett fint paket. Av den minsta av mina två älsklingar fick jag en napp vilket nog var det finaste hon kunde komma på;)

Dagen spenderades utomhus såklart. Jag låg i hängmattan när busan sov och det kändes som att det var sommar. Åh så skönt.

Imorgon visar jag bilder på vad jag fick av min underbara man.

Bilderna idag är några av de presenter jag fick av min fina mamma. Violpenséer i en underbar Kockumgryta och en stor Gerberaform. Inte illa!

Idag njuter vi av ännu en solig dag!

KRAM på Er finisar

3 kommentarer:

Tina sa...

***GRATTIS; GRATTIS KAMILLA***!
Kan tänka mig en blöt napp, så himla gulligt du beskriver det..
Hängmattan lät skön, min dag igår var allt annat än lugn. Kort arbetsvecka där allt ska göras som om den vore lång..pjuh.
Hiva snart ut presentbilderna, du vet ju hur nyfiken jag kan bli..

Kram i solen och ha en bra dag!

Ord & Känsla sa...

Grattis i efterskott!
Vad fina presenter du fått.

Ha ännu en skön dag i solen!
Kram Helena

Vintage House sa...

Ett stort grattis till dig.
Låter härligt med hängmattan...
ha en skön skön dag
kram
sandra