onsdag 20 april 2011

Surprise




Detta var vad maken uppvaktade mig med på födelsedagen. Zinkkannan fick jag på morgonen. Under dagen fick jag inte öppna kylskåpet för där hade han en massa godsaker som jag inte fick se. Som tur var var han ledig så han kunde fixa lunch till mig och Busan.

På kvällen lagade han till och dukade upp en buffé av mina favorittapas, såå gott! Och han var så söt och hade lagt upp på fina fat och tänt ljus. Till efterrätt hade han gjort en ljuvlig vit choklad-pannacotta... Sicken underbar överraskning.

Idag har vi varit på mysig lunch med några mammor och barn. Sedan gick jag och tösabiten i några affärer. En härlig dag helt enkelt. Hoppas er dag också varit fin!

KRAM

4 kommentarer:

Tina sa...

Vilken middag! Hur gott som helst, hade gärna smakat allt på bordet..

Önskar dig en härlig och rolig Påskhelg!

Stor kram från mig

Ord & Känsla sa...

Vad mysigt han hade gjort med buffé!
Vilken fin present, så fin!

Kram på dig!

Industri house sa...

Hej kamilla! Vill bara önska dig en riktigt mysig påsk =) och ett stort grattis på födelsedagen (något försenat!) Kramkram jessica.

Anonym sa...

Åh va han är rar!!! Ska bli så kul att träffa er snart! Ha det bäst tills dess!
Kraaaam!